Stropi de ploaie...


.× Rwar.Caramica=p~ ×.: Vreau frate ceva, si nu stiu ce.*
Mădu`: toti vrem x_X.
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: Vreau sa ma plimb prin ploaie .:x


Huh ciudat nu ?  Dar aș vrea să mă plimb în ploaie. Stropi mari și reci, să-mi răcorească durerea din suflet, să mă înconjoare în dansul lor liber, să-mi ascundă lacrimile ce-mi înțeapă ochii triști. Să mi se prelingă ușor pe trupul ud, să-mi mângâie și aline rănile sângerânde, să-mi spele cicatricile din suflet.



Mădu`: da, da, cu umbrela, te stiu
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: nu
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: chiar as avea chef de ploaie.


Am strâmbat din nas la afirmația ei. Nu, fără umbrelă, vreau să fiu liberă. Să-mi plimb picioarele desculțe pe asfaltul fierbinte, acum răcorit de ploaie, să mă învârt până o să obosesc, să râd ca-n vermurile vechi.Să închid ochii, și să-mi las imaginația să alerge liberă, contopindu-se cu lacrimile norilor, să -mi coloreze universul gri.


Mădu`: eu nu
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: sa ploaie incet
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: cu picuri mari
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: si eu sa ma plimb prin ploaie
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: sau prin ninsoare
.× Rwar.Caramica=p~ ×.: dar e prea frig.


Și fulgii au magia lor, dar stropii de ploaie, sunt diferiți. Chiar și așa mici cum sunt, uneori reci, alteori calzi, uneori iubiți, alteori urâți, îți alină durerea și nemulțumirile. Iubesc ploaia, însă uneori mă ascund de ea, atunci când devine furtună, mi-e frică de cum se poate schimba totul.