Paris - te iubesc. [ Part VII ].

- A, serios ? De fapt, eu trebuie sa`ti marturisesc ceva...
Ea isi lasa amuzata capul pe o parte:
- Da ?
- Prima oara cand te`am vazut, mi`am spus ca esti cea mai frumoasa femeie pe care am vazut`o vreodata. Mi`am dorit sa te revad. Seara de azi a fost o dorinta implinita pentru mine.
In lumina lunii ochii lui sclipeau stins, inima Lisei incepu` sa bata cu putere. Isi lipira buzele si trupurile , lumea paru` sa se retraga in jurul lor si pentru o secunda se pierdura unul in celalat. Cand se dezlipira, Lisa avea rasuflarea taiata.
- Imi pare rau ... n`ar fi trebuit.
Luke, isi ridica privirea spre cerul instelat si ofta ingandurat. Lisa pastra tacerea, desi inima ii batea nebuneste.
- Eu cred ca a fost superb.
Cand isi coborî privirea spre ea, Luke o vazu` zambind. Nu`i venea sa creada, o prinse de talie, si o saruta din nou, de data asta isi puse in sarut toate emotiile pe care le simtise de cand o intalnise. Isi impletici degetele printre ale ei , si  se retrasera la hotel.

Drumul Lisei s`a incrucisat din nou cu al meu. Soarta stie cum sa o ia pe scurtatura. Luke, o privea admirativ , in timp ce ii mangaia chipul de portelan.

Lisa se trezi in sunet de voci inabusite si chicoteli. In usa camerei stateau Luke si Kat. Lisa simti bataia unor fluturi in stomac la vederea lui.
- Buna, spuse ea.
- Buna si tie, spuse Luke, intrand in camera..
Ducea in mana o farfurie pe care se balansa o farfurie plina ochi cu clatite si un pahar.
- Multumesc pentru aseara, zambi Luke.
- Pai , n`a fost nimic, il saruta Lisa.
- A fost , pentru mine. Chiar si asa, a fost cea mai frumoasa noapte petrecuta pana acum ... si inca ceva.
- Alte surprize ? Ca`mi plac, cele facute de tine.
Se privira pentru o secunda si incepura sa rada.
- Trec mai tarziu sa te iau , vreau sa te duc undeva.
- Bine, astept.
Luke o saruta si disparu pe usa.