Paris - te iubesc. [ Part VIII ].

Lisa astepta o dupa`amiaza intreaga ghemuita pe fotoliu sa apara Luke, ii promisese de mai bine de cateva ore ca va ajunge, iar nerabdare ii crestea cu fiecare minut care trecea.
- Stai linistita va veni...
Vocea lui Kat o facu sa tresara.
- Poate nu ...  poate a uitat deja, Lisa isi feri cateva suvite de par.
- Hai ma lasi, poate nu esti constienta de cum te privea. Ha, ha ! Nu pot sa cred, ca tocmai tu te`ai indragostit. Se pare ca e adevarat ce se spune, Parisul chiar face minuni, chiar si in cazul tau.
Lisa, rosi. Oare era asa ? Chiar se indragostise?
- Da, cred ca da, iar vocea i se stinse.
Cand se hotărî , sa renunte in sfarsit la a`l mai astepta, in usa se auzi in ciocanit grabit si apasat.
- Kat raspunde tu , eu ma bag in pat.

Doua secunde mai tarziu...
- Hei Lisa, te cauta cineva.
- Da,da vin acum. [ Inima ii tresari, dar nu vroia sa`si faca sperante din nou ]
- Buna frumoaso, spuse Luke , dupa un urias buchet de trandafiri rosii pe care ii inmana Lisei.
- Da, buna, zise Lisa cu vocea sparta, desi chipul ii radia de fericire.
- Am fost retinut  cu ceva, imi pare atat de rau , dar am venit sa`mi iau revansa, si sa incerc sa te fac sa ma ierti, Luke zambi chinuit.
- Cum zici, replica Lisa indiferenta. [ Nu vroia sa stie ca statuse in ultimele ore , gandindu`se continuu la el, avea si ea putina demnitate, desi trupul ei se zbatea inconstient sa se lege de al lui. ]
- Esti gata ? Ne astepta masina jos !
- Masina ? Credeam ca iesim sa ne plimbam.
- Asa e, hai.