Paris - te iubesc. [ Part IX ].

In masina care ii ducea la Pont de l`Alma, Luke pastra o distanta discreta intre ei,abia abtinandu`se sa o ia in brate si sa o umple de saruturi, umpland tacerea cu intrebari despre ziua care tocmai trecuse.

- Doamne, ce prost sunt, nu pot sa o pierd. Nu stiu ce a facut din inima mea, dar nu pot sta o zi departe de ea. Trebuie, trebuie sa o fac sa ma ierte. Ochii lui Luke tradau tristete si totusi speranta.

Masina scrasni din frane si opri in cele din urma la chei, iar ei de grabira sa urce in stralucitorul Bateau Mouche, luminat frenetic.  In timp ce vaporul aluneca usor in josul fluviului, Luke o conduse la una dintre banchetele din fața. Farurile ambarcatiunii imprastiau in jur luciri magice in timp ce alunecau pe sub fermecatoarele poduri ale Parisului, si monumentele magnific iluminate.
Lisa ramase uimita, nu vazuse niciodata Parisul din aceasta perspectiva.


- Iti taie rasuflarea , murmura.
- De fapt , mie altceva imi taie rasuflarea, replica Luke, intinzandu`se instinctiv sa o ia de mana. Apoi, in timp ce vasul aluneca tacut pe sub arcada de umbra a unui pod, el se apleca si o saruta.
- Ti`am simtit lipsa azi.
- Si eu , raspunse Lisa.
Il privi in ochi si simti iarasi curentul electric dintre ei.
- Cred ca m`am indragostit de tine, Lisa.
- Ăăăă...fața ei se lumina intr`un zambet. Cred ca si eu m`am indragostit de tine.
- Crezi ca ar putea iesi ceva bun din asta ?
- Nu stiu , ridica ea din umeri. Apoi rase. Si nici nu`mi pasa.
Rase si el.
- Stii, esti unica. Sunt sigur de ce simt pentru tine, si cred ca imi e frica sa nu te pierd, cel putin azi am simtit ca inebunesc, ca te`am facut sa astepti atat.
- Ăăăă...murmura ea din nou, dar de data asta el o lua in brate , o saruta si ea ii raspunde la fel de intens.

 
In urmatoarele zile, lumea lor lua un alt sens, se simteau bine unul in compania celuilalt, si petreceau cat mai mult timp impreuna sub luminile scanteietoare ale Parisului.