Paris - te iubesc. [ Part II ].

Am facut rapid un dus, mi`am aranjat buclele, putin fard, si rochita mea rosie cu buline,mi`am asezat palaria pe cap, ceva comod in picioare, aparatu si am sters`o la o plimbare.
Am colindat strazile, intortocheate, pana cand am obosit. Ma simteam ca intr`un labirint. Si acu , iesirea , va rogg :o3 ?
M`am oprit in fața unui local cu o terasa, dragut amenajata, am luat loc si am cerut ceva de baut. Mi`am scos harta si am inceput sa ma orientez , in cautarea unei scurtaturi spre Turnu` Eiffel, dar degeaba. Cand chelnerul sosi, m`am gandit ca nu am ce pierde: 
- Excuse moi !
- Oui, mademoiselle.
- Pouvez-vous me dire comment aller a Tour Eiffel ?
Dupa ce mi`a explicat cum stateau lucrurile, am urcat in primul metrou care ducea cel mai aproape de loc.
- A durat ceva timp si totusi uite`ma aici. Ma intreb unde sunt cei doi iubareti ....



- Fereste`te !
- Ce ? Hei nu !
In urmatoarea secunda, ma trezesc lipita de asfalt, cu tipu` asta aterizat deasupra mea.