Paris - te iubesc. [ Part I ].

Prima zi, dintr`o saptamana de tot rahatu`. In fine, mai nou Kat a intalnit "supertipu" asta acum cateva zile, si e indragostita pana peste cap, si asa am ajuns eu târâtă, la nu stiu cati km departare, sa`si revada iubirea. A oops, am omis, tari diferite [ Ea - Romania + El - Franta = Dezastru. ]. Grozav !
- Lisa, fato grabeste`te odata, pierdem trenul !
- Da,da,da, cum spui ! Vin,acu !

- Bă, trezirea ! Am ajuns!
- Inca cinci minute...
- Lisaaaa...
Pana, apuc sa ma dezmeticesc, Kat, ma trage de mana si ma imbranceste afara pe , peron.
- Deci sa ghicesc...Am ajuns.
Schitez un nenorocit de zambet, si privesc buimaca in jur, apoi spre Kat, care radia de fericire.
- Hai ma pe bune ?
- Ce ? Nu poti fi si tu odata fericita ? Paris , intelegi ? Fa`ti o viata !
- Am deja una , si da , sunt fericita, pentru tine.... in fine, hai da`i drumul , bucura`te cat vrei , ai o saptamana la dispozitie , dupa sa nu te mai aud.
- Stiam eu ! Esti cea mai buna !
- Da, da ! Am mai auzit`o.


Doua ore mai tarziu , despachetam bagajele , IN LINISTE, cand Kat incepe sa tipe isterizata in camera de alaturi. Ma impiedic incercand sa ajung cat mai repede la ea, si raman tampita, cand o vad agitandu`se in ultimul hal, aratandu`mi ceva pe geam.
- Uite, uite !
- Ce ?
- A venit.
- Cine ?
- Louis.
Dupa cateva minute,Kat ne face cunostiinta, [ hmm , ce zici de 1.70 si restu`..., brunet, ochi verzi, imbracat ca la parada, yeaks , clar nu genul` meu , dar whateva` ], iar tipu ne invita la un tur al orasului.]. Stramb sarcastica din nas, si le dau inaintare, n`am de gand sa particip la asa ceva, mai ales dupa privirile pe care cei doi si le dadeau, asa ca mi`am facut propriul plan de distractii.


Paris , ferea, ca vin !