Si in ultimele zile, constiinta mea reflecteaza la anumite chestii. Aa, da , draci, am si eu de aia , UNEORI ! Ca cica altfel nu merge, mda, rahaturi. In fine. In mare parte, tind sa gandesc altfel , sa`ti zic sincer, mi`a mai trecut de tine, deja incepe sa mi se faca greata cand te vad cu "papusa" ta, nu hai pe bune , nu`s eu frumusetea frumusetilor, dar serios, adica SERIOS? Ha, ha , da`i foc nene. Ma acu`mi pare rau , c`am pus sentimente unde nu trebuia, chiar nu inteleg la ce kkt te`ai gasit tocmai tu , sa`mi complici existenta. A trebuit tu , sa te tot bagi, te`a mancat in c*r. Da na , ce sa zic, data viitoare sa mori tu , si nu  mai bun botu`. Si pun punct, ca mi s`a inacrit sa vorbesc de tine, du`teee, du`teee si te impusca, cu cele mai bune urari de bine ale mele.




Si ar mai fi ceva,da, eu nu pot scrie despre dragoste, eu nu pot sa aleg cuvinte frumoase, sa descriu ce simt, si mi`am dat seama prea tarziu , ca eu nu pot fi asa , ca eu nu iubesc, nu in modul ala. Viata mea momentan e in stadiu de negare, ma sufoca, si e al naibii de enervant, da whateva`, ceea ce ma chinui eu sa zic, ca poate nu pricepi , e ca  nu o sa mai ma chinui sa va pup in c*r, ca sa nu credeti ca sunt nebuna, sau mai stiu eu ce, nu , e gata, eu sunt eu, si asa va fi, si o sa aflati probabil din posturile urmatoare. Pana atunci, haidi pa si week-end placut.