Falsitate...
Da asta e cuvantu care`i defineste pe majoritatea din jurul meu. Chiar si pe cei care pretind a`mi fi prieteni, dar va zic eu , ca sunteti niste pupincuristi grozavi, iar eu ma prefac ca nu va vad, sunt curioasa, cand o sa cedati, va mai tine mult ? Dar, ma rog, cu cateva exceptii, si alea putine, nici nu`mi trebuie o mana intreaga sa`i numar pe degete, si e de preferabil asa, poate d`aia e o diferenta de la cer la pamant intre "amici" si "prieteni".
La o adica, frate, poate au dreptate, stiu si eu , viata e o mare curva, da ce sa`i faci? Oricum ai fi , roata tot se intoarce, si asta, cand te astepti mai putin. Dar eu una , m`am saturat sa ma prefac , ca nu`mi pasa, ca ba , pana la urma de vorba de viata mea.As vrea cateodata sa va pun fața`n fața cu oglinda, sa vedeti si voi, ce bine aratati cand sunteti niste ciufuti , plini de figuri, mari vedete, ce sa`ti zic :-j.
Si poate e vina, mea, ca v`am permis prea mult, ca pun mereu binele vostru pe primul loc , da ma eu sunt proasta, EU, EU, EU, ca nu ma gandesc niciodata la mine, ca incerc sa va fac voua pe plac, sa nu fiu nu stiu cum, sa fiti voi in centrul atentie, si ,nu , nici sa nu te gandesti, din partea mea ramaneti acolo, fiti voi centrul universului, fiti ce vreti voi, pe mine nu ma intereseaza, tot ce vreau e sa ma lasa`ti dracu` in pace.
Si da,ba, zambesc, pentru ca zice bine "Si cand imi vine sa imi dau palme ei se ofera sa imi dea pumni",  stiu pentru ca nu e prima oara, cand faceti asa, adica, cica imi sunteti prieteni, da, asta cand eu va ajut , va inteleg, si va dau sfaturi de cate ori aveti nevoie de mine, pana si mama rade de mine, si imi zice "ce mai face psiholoaga noastra azi?" , dar eu cand plang, si simt ca totul se prabuseste si am nevoie de cineva sa ma ia in brate sau sa`mi zica o vorba buna, at unde p*la mea suneti ? Ca tot ce aud de la voi e "aha, vezi tu ce faci", da mersi ma, mersi. 
Si`o sa ma intrebati curand "de ce te`ai schimbat? de ce vorbesti asa cu mine?" .Eii uite de aia. Ca m`am saturat. Mai vreau sa fac ceva si pentru mine, sa schimb ceva, ca m`am saturat sa`mi plang de mila de una singura, cand voi sunteti prea ocupati de persoana voastra. 
Dar nu ma, stiti prea bine, ca eu nu plang pe la fiecare colt ca voi, ca eu am zambit mereu, si stiti de ce ? Ca pot, pot fi sarcastica, pot sa rad in loc sa plang, eu pot. Pot pentru ca vreau, pentru ca voi credeti ca nu, dar am sa cred eu, si e de ajuns.