Pielea mi`a tremurat agitata , sub caldura apei ce curgea frenetic , imbratisandu`mi armonios corpul. Undeva in suflet o raza de speranta, batea in ritmul melodiei ce umplea incaperea,  dorindu`si sa`si spele gandurile rele, odata cu dârele de apa ce se prelingeau neincetat , pe pielea cafenie ,muschii scancind usor sub fierbanteala ei. Tineam ochii stransi, incercand sa nu las gandul sa`mi scape, clipa mea de vis, fremata puternic, facandu`mi bataile inimii sa se accentueze cu fiecare strop de apa care`mi apasa trupul.
Un singur firicel de sange se prelinge in jos pe brat, impletindu`se cu , culoarea pielii, distragandu`mi atentia.La inceput am crezut ca imaginatia imi joaca feste, capul imi bubuia puternic, si ochii ma dureau ingrozitor,dar, brusc o picatura de sange imi cade pe piciorul gol, imprastiindu`se ca un foc de artificii, completandu`se cu apa. De data asta, privesc atent, si vad ca taietura de la cot s`a deschis din nou, si ustura, lucru pe care nu`l observasem mai devreme. Oftez si`mi las trupul sa cada greoi in cada, pierzandu`ma in ganduri.  "- La ce bun? De ce te`ai bagat? Ar fi fost mai usor, daca ai fi stat deoparte ! Dar tu cum esti atat de incapatanata, n`ai putut ! Ai riscat si ai pierdut ! De ce nu m`ai ascultat de data asta ? " . Pff, asta`mi mai lipsea, constiinta mea, ma mustra, de parca nu ar fi fost de ajuns, dar am lasat intrebarile sa curga , pana avea sa se termine, si poate sa gasesc raspunsuri.