Scrisoare catre tine.

E prima oara cand iti scriu, dar nu si prima cand vreau sa o fac. Am scris, sters si rescris aceste randuri , cam de o mie de ori , in ultimele doua saptamani, pentru ca nu stiu ce ti`as putea spune, adica stiu, dar n`am nici cea mai mica idee cum sa incep, presupun ca cu inceputu, daca as si sti care`i ala. Dar gata cu atata incertitutine,si emotii, desi sa recunosc, ma simt ca o pustoaica in primul an scolar. Am sa`ti astern pe aceasta pagina goala, ceea ce ma roade de ceva vreme, si`am sa`o umplu cu dorintele mele , mici - mari, care salasluiesc adanc in lacasul cel mai intunecat din sufletu meu. Mici scantei ce se transforma in artificii cu fiecare ocazie , si mii de fluturi neastamparati, mesagerii tai in miniatura, de care nu te lipsesti niciodata.



"In repetate randuri , ti`am asteptat venirea cu sufletu` la gura, si inima`mi pulsa nebuneste cand simteam cum iti croiesti drum si te asterni usor in sufletu meu, dar chiar si atunci nu ramaneai mai mult de o vreme, un timp scurt, in care imi zdruncinai increderea in mine, imi afisai razand slabiciunile, ma loveai fara incetare pana cadeam fara sa mai pot lupta in vre`un fel, la pamant. Ma trezeam apoi, dupa zile , luni intregi de durere, lipsita de orice fel de sentimente, zdrobita, pe asfaltul rece cu un gust amar si fara motive sa o iau de la capat. Stii, chiar nu stiu cat o sa mai treaca, pana o sa ma bucur de tine, desi n`am incetat niciodata sa sper, inca cred in el, si in iluzia ca poate odata va veni, nu cred in perfectiune si nici nu caut, te vreau pe tine, sub forma ta cea mai frumoasa, macar pentru o data in viata sa simt ca traiesc, sa ma simt puternica,  in cel mai frumos mod, sa nu`mi mai strang perna in brate, nopti la rand. Serios acum , nu am nevoie de nici un Fat`Frumos, doar un  baiat simplu, cu sentimente reale, sa ma accepte asa cum sunt, sa`mi iubeasca defectele si sa aiba grija de mine.Vreau doar sa ma stranga in brate, sa`i simt caldura trupului si bataile inimii, sa stiu ca e acolo pentru mine indiferent de cine sunt eu, sa`mi ia mainile in ale lui,sa ma priveasca in ochi, sa vada dincolo de ei, sa nu mai simt frica , si sa pot sa ofer totul. Si de asta te intreb de ce ? De ce esti asa egoista cu mine? Oare eu nu merit? Unde`i Cupidon`al meu? Sau mai bine zis, de ce ma loveste doar pe mine? Cum ar putea sa iubeasca doar o jumatate? Eu am nevoie de un intreg”.