The usual...

Damn, se pare ca se incalzise putin, dar sorinel` asta, nu`vrea sa`si arate dintii prea mult. Fnly e toamna, afara si`n sufletu meu...inca nu mi`am revenit complet , sunt zile in care nu`mi doresc decat putin, sa`l sun, sa`l intreb ce face, pt momentele in care ma gandesc la el, pe zi ce trece, e mai usor, sau cel putin incerc.
Nici ziua de azi n`a trecut fara putina barfa, asa ca`ntre noi doua, eu si bb`, am iesit putin pe afara, si apoi l`am vazut " Bb, hai si noi." , hi, putina chicoteala si flirt nu strica, îhî, e dragut, si cred ca am o mica - mare pasiune pt el , de printr`a 9a, eh nimic mai mult, si acum imi da atentie, el mie :o?, n`as fi crezut si totusi uita`ne aici , zambind unul altuia, conversand, si putina joaca, ma simt deja mai bine, e altfel, se simte diferit, insa nu, "ea" e inca a lui, si pt moment asa va fi.

Inchei aici. Sunt obosita, amortita, mainile`mi sunt reci,si ochii grei, as vrea putin somn, si o cana de ceai fierbinte inainte, si poate sa termin si eu cartea aia odata , uoff, abia astept.







P.S: Asa e dragostea. E putin egoista. Cum poti sa lasi in urma tot ce iubesti, fara sa`ti pese?