Scoala din nou...

Aceeasi rutina, aceleasi fețe, - aceleasi tarfe pline de sictir, pe care`ti vine sa le scuipi, pt cat sunt de prefacute, pe cand ele nu sunt decat niste mucoase, ce se cred mari dive, hai scutiti`ma :-j - , bine `ati revenit, pff, si eu care mai vroiam putina vacanta 8->, o sa`mi lipseasca marea, zambetul tau si ochii aia mari si caprui pe care`i adoram odata, dar de azi , zic gata, pt ca dupa cele intamplate aseara, mi`am dat seama ca pt iubire e mult mai mult decat niste vise si cuvinte, iar noi doar atat aveam, sau si speranta.
A fost frumos sa te stiu al meu, si toate cuvintele aruncate la intamplare, sau promisiunile , si  inca cred ca visu` asta s`a spulberat prea devreme. Dar idee, huh, a inceput scoala , nu? Si rutina, si stiu : ), curand nici nu o sa`ti mai amintesti de "noi", a fost sa fie, o poveste de o vara. Nu vreau sa las totul in urma, dar n`am de ales.Mai bine asa, pentru tine, pentru mine.




Astazi, asa ca de inceput, am iesit la un suc, pff, convinsa de bb`,adica luata cu forta da fie, si totusi a decurs bine, Persicuta asta mic si glumele lui , si apoi a trebuit sa aduca in discutie de :-L, imi venea asa sa`l omor putin;;). Oricum cine stie povestea, stie si ideea ;d, apoi acasa si curatenie si mi`a amintit sis` de pariu. Asa e, am pus pariu cu ea ca o sa postez ceva nou in fiecare zi, eh uite ca a castigat,desi acum sunt "aiclisha", si scriu, dar m`am plictisit, imi e somn, sunt si obosita,am atipit ceva, da nimic mai mult, presupun ca inca nu mi`a trecut efectul de la cei 2 l de Cola.




Zi noua...de azi uit, si`mi gasesc alt drum.