Plictisealăăă...

Zi obisnuita, poate cu putin mai mult decat ma asteptam, dar sa fiu la scoala, si sa fiu atat de aproape de el, totusi nu`i o idee prea rea, îhî, e complicat, stii ca uneori vrei ceva atata de mult, incat dupa ce e al tau, nu`ti mai place? Sper sa nu fie la fel, tind sa cred ca imi e mai usor, doar sa privesc, decat sa am, ma face sa vreau mai mult de la mine, sa stiu ca pot avea sau renunta in clipa in care vreau eu, ma face mai puternica, si hmm, sa zic rea?; oare as zice bine? Ea zice ca da, desi probabil ar ajunge la aceeasi concluzie , si ar spune "ti`am zis eu..." , in orice caz, ma joc, vezi tu ... acum sunt regulile mele, stiu la ce sa ma astept si la ce nu, si stiu ca nu o sa schimbe nimic, dar e de preferabil asa, e mai frumos cand nu`l stiu al meu, cel putin e un lucru pe care nu vreau sa`l distrug, motiv pentru care am renuntat si la "inima mea", stiam ca daca o sa continui nu o sa iasa bine,sunt intr`adevar incapatanata, foarte, am rabdare, dar nu genu` de rabdare care sa astepte pana la nesfarsit, si crede`ma nici cu care sa vrei sa te joci, un orgoliu...huh, orgoliu zic, pentru ca, e una dintre armele mele cele mai bune, si in sfarsit zambetu ... tu ce crezi?, ca daca el nu ma place, sau ca ma cert cu cnv pe care iubesc,sau pentru ca uneori incapatanarea mea  face lucrurile atat de imperfecte si distruge ce`i mai frumos, nu o sa mai zambesc? poate ca pe moment da, de ce sa mint? ,sau pentru o vreme, insa nu, eu nu pot sta suparata mult timp chiar si atunci cand vin si ma intreaba " Da mai esti suparata pe mine? "sau "Da stiu ca esti suparata pe mine...", obisnuiesc sa spun " Da n`am fost niciodata.", e modul meu de a  face lucrurile sa treaca mai usor, si uneori imi e mai bine cand zambesc si uit, ii fac pe cei din jur sa se simta`n largu` lor, iar cu mine, asta niciodata nu a fost o problema. Si apoi e o descriere, inca o alta, ca sa`ti faci o idee despre mine, si stai linstit in principal nici eu nu ma cunosc, si uneori nu stiu ce vreau, dar am de gand sa`mi fortez limitele, stiu ca pot mai mult, stiu cine "sunt" si stiu cine vreau sa fiu , am ajuns atat de departe, incat nimeni nu o sa ma convinga sa renunt, si sa stiti si voi, ca degeaba citesti "coperta" cand interiorul ... e mult mai mult decat atat. 







P.S: → Nu sunt aşa cuminte cum credeţi voi.. Multe nu ştiţi voi despre mine... ; ).