Cum se face ca revin mereu asupra acelorasi sentimente ? Nu stiu. Sa le ia ... !


Am intrat iar in transa `trezirea la 6 jumate, la 7 la scoala pana la 1, apoi acasa, mancare, gasire de plictis` prin casa, si somn, apoi de la capat`. Da ma intreb ... cand se termina ? Raspuns: Niciodata. : )
Esti ca amaratu ala de iepuras , ce-ti baga aia morcovi in cur si functionezi non-stop. Eh, uite un adevar crud. Majoritatea credeti ca viata voastra are un sens, si poate asa e, n-am timp sa ma contrazic cu voi  ... dar a mea ? Nu are de-ala. Eu una n-am reusit sa-i dau niciunu.
Stau si tastez niste cuvinte amarate, am chef sa vorbesc cu cineva, dar momentan "apelatu orange e ocupat" , de parca ar fi vreodata acolo pentru mine, asa ca imi descarc "mofturile" aici. Nu-mi pasa care cititi si care nu, nu dau doi bani pe parerile voastre. Mi-am luat la revedere de la astea, in clipa in care in buletinu` meu nenorocit scria "18".
In fine, uite asa mai umplu cateva randuri, cu ochii in gura si corpul tipandu-mi dupa un somn bun, dar nici de ala nu mai am parte, n-am mai dormit, de 3 zile. Motiv ? Probleme cu capu presupun.


P.S: Atat am rezistat, cam tot ce am de dovedit, abia acum incepe. Si pentru ziua de azi, atat am avut chef, o persoana sa vorbesc, si cand nu am avut de unde , am ales blogu`, deci o idee buna ca il am pana la urma. : ) Bafta !