Smoked...


- Apasă dracu pe trăgaci ! Nu te teme, nu ai motiv. Arată-le că oricât ai încerca , tu știi că nu ești diferită, că nu contezi deloc. Lasă naibii oglinda, nu te mai minți, că nu te ajută. Iți ascunde fața , nu ți-o ia. Iți place să crezi că există ceva mai bun, că mâine lucrurile o să se schimbe, că vei fi bine. Uite că nu e așa. Trece viața pe lângă tine, și tu stai deoparte și privești. Ia in mă-ta de proastă atitudine ! Ești ca o mironosiță.

Cum e cu Făt-Frumos ? Mai crezi în el ? Înca ... ? Băă e fumat , dă-l in p*la lui de fraier. De când trăiește ”high” il doare fix undeva. Ți-au luat locul altele, iar tu ai stat ca proasta și n-ai făcut nimic. Acu s-au dus dracu toate sentimentele. Tu încă crezi in povești, căcaturi de alea de doi bani, dar lor le pasă de tine ? Vezi tu , iubirea e subiect tabu, nimănui nu-i mai pasă. O adunătura de cadavre ambulante mâncătoare de căcat. Iar tu cu inocența ta ... mă scoți din sărite. Îți place să visezi , trăiești pe norișorul rău, rupt de lume... dar când o să te trezești și el dispare ? 




Și da presupun sunt prea dură , am obosit să-ți tot explic, de ce nu vrei să ințelegi ? Îmi pasă, asta pentru că sunt slabă, pentru că mie una mi s-a ars de toți. Te-aș scutura puțin, sa-ți bagi mințile in cap, dar momentan te las așa in lumea ta. Visează, încă... eu voi fi aici să-ți veghez somnul.

P.S: Nu te uit ...