Pur si simplu , Sătula !
Sincer, nu stiu, am incercat sa vad partile bune, dar nu, nu prea le gasesc, si chiar imi doresc sa nu fie asa cum vad eu lucrurile. : ). Dar sunt, pentru ca pana si Ea imi da dreptate. De fapt, ar fi trebuit sa o ascult de mai demult, dar am crezut in prostia asta, ca am inchis ochii, cand toata lumea incerca sa ma faca sa vad ca erau mai multe rupturi, decat legaturi. Legaturi , pe care am incercat sa le tin strans, m`am certat cu mine, pentru ele, mi`am ars mainile, incercand sa le protejez, si totusi, incep sa realizez, ca eu eram singura care incerca de fapt. Mare prostie din partea mea, pacat, sincer.
Dar in final, toate astea nu vor duce decat la scarba, sunt absolut dezgustata de asemenea porcarii, nu`mi plac deloc, d`aia am incercat sa le fac sa fie adevarate, pentru  ca credeam. Si poate ca undeva, adanc, inca cred, dar nu indeajuns incat sa inchid ochii si sa mai las de la mine, nu , s`a terminat. Am pus Punct, unul de care n`o sa treaca nimic, de fapt, stii ce? O sa ma transform in tine, asa, profitoare, o cretina lamentata, care nu stie decat sa `si planga de mila, ca sa castige .... de fapt ce`ar putea castiga? Compasiune? Eu nici asta nu simt, dar presupun ca voi nu vedeti cum vad eu , asa ca o credeti, ca e mai usor. In fine. Inchei aici, spunand ca eu ma schimb, poate nu la suprafata dar in interior, ma schimb si nu neaparat in bine. Ma schimb exact in ce vreti voi, asa ca multumesc, ca sa pot sa ma integrez in lumea voastra de falsi, asa voi face, pana o sa descopar si eu ceea ce am nevoie, lucru de care sunt foarte constienta. : ). Inca odata, multumesc !