La inceput presupun ca am fost oarecum sceptica, in privinta exprimarii sentimentelor aici, nu vroiam sa se inteleaga gresit sau alte chestii, pentru ca lumea vorbeste, si uneori vorbele dor, dar acum ca stau sa ma gandesc mai bine mi`as dori grozav de tare, sa`mi amintesc cateodata ca nimeni nu e perfect si ca nu`mi pasa dar si sa nu mai fortez unele lucruri, pentru ca presupun ca o sa vina de la sine, si nu ma refer la vise, pentru ca acolo lupt, cu tot ce am si ce pot, ci la viata obisnuita si la multele  motive pentru care inca sunt aici, alaturi de cei dragi, asa cum sunt.
Si oricum...ce`ti pasa tie? Ca nu sunt speciala? Ca oricum tu nu ma vezi, treci pe langa mine ca si cum n`as exista. Ei uite ca ma doare`n c*r si de`acum nici acolo, pentru ca m`am saturat sa ma indragostesc de persoana nepotrivita, m`am saturat sa vad cum va baga`ti p**a in sentimentele mele, da bine ca tu poti si eu nu? Da pot ierta, dar eu nu uit, deci asta niciodata n`o sa se intample, da bine, ha, te`ai folosit de mine, cand  ai avut nevoie, si apoi ce ? M`ai lasat sa frec menta singura. De parca ar fi asa usor, ca si cum eu ma duc sa cumpar si sa vand dragoste, ca si cum o pot schimba cand ma plictisesc de ea, auzi??? Esti cretin??? De parca ar fi vina mea, ca mi s`a pus pata pe tine, de parca sa  cred in tine a fost o crima, dar stii ce ? Ma pis pe tine. Exact. Nu mai suport, frate. Gata. Punct. De ce, eu sa fiu mintita , inselata, si a dq de "inocenta"? Ce ti se pare ca eu nu pot fi, "fetita rea" sau vulgara sau restu? Ba te inseli, ce`mi pun in cap aia fac, aia sunt. Incapatanata , al naibii de tare, si da fac, ce vreau, si da o sa`ti frec viata pana o sa ma plictisesc, ca oricum altcv mai bun nu am de facut. Sa te las in pace? Hmm, hai nu mai visa, oricum tu nu stii nimic, pentru ca n`ai de unde. Si da eu fac asta . Eu. Pentru ca nu suport ideea ca tu sa fii fericit, dupa tot rahatu asta. Si mai stii ce? O sa fii uimit de cat de bine pot sa mint, si da o sa o fac pentru mine, ha ha , de parca trebuie sa fiu "Doamna  PERFECTIUNE", pe naiba. O sa fiu EU, pur si simplu EU. Asa cum sunt, pt ca daca nu e sa`ti pese, mie de ce ar trebui? Huh? Doar pentru ca crezi ca sunt proasta? Si eu pot iubi si tu nu? Ca eu stiu cum e sa suferi si tu numa`ti bati p**a in tot? Eh uite ca pot si eu. Si`am s`o fac. Si`o sa`ti para rau.