Îhî, am chef, de .... nici eu nu stiu ,pura energie, azi sunt eu , \:d/, chestia e ca nu pot sta locului :">, m`am inchis in camera ,muzica e la maxiiim 8->, mai scriu ceva si`o tai la dans. [ Melodieeeeee :x - "Oublie-moi" ;;), e cam in playlist`u meu de o saptamana si nu am timp sa ma satur de ea, mai ales acum cu coregrafia :x. ]






P.S: Madu`, mi`e un dor de nebun de tine, vreau serile de vara trecuta inapoi :x, cand plecam de la 11, si veneam la 11 si radeam si ne plimbam toata ziua, prin ploaie sau soare , eram cu tine , si noptile cand stateam si palavrageam intr`una despre tot, pana tarziu dimineata , si noaptea noastra fantomatica, n`am sa o uit niciodata , cu tine am unele din cele mai frumoase amintiri ale mele, nu pot sa nu , pentru ca te iubesc , si mereu vei fi ingerasu meu >:D<, promit sa`ti fiu alaturi , cum mi`ai fost si tu mie de atatea ori >:D<, si sa incerc sa nu te mai dezamagesc :">. Te astept acasa>:D<,avem multe de vorbit, stii tu cu orele la telefon ca nu ne ajung :">.  

Shobolibostruto :x. Cum as putea sa uit , doamne simfoniile alea,=)), ma mir cum de a mai rezistat geamurile:">. Da era perfect, acolo`i inima mea, langa tine, si Dihorel , acolo am cele mai multe si frumoase amintiri , pe langa tachinarile noastre obisnuite >:D<. Va iubesc pe am2>:D<.