Dor...

 Simt o nevoie ciudata, de a te avea lanaga mine, oh, tu ... "ochi caprui", as vrea sa te vad, sa`ti sarut buzele, sa`ti tin mainile intr`ale mele, mai priveste`ma odata, si apoi pleaca. Odata, atata`ti cer ... cum sa`ti explic, ca de cand ai intrat in viata mea, numai la tine imi sta mintea, buna/rea, asa te`am iubit, te`am vrut aproape, si inca te vreau ... Am crezut in tine... si totusi mi`ai frant inima, nu ti`a pasat, pentru tine am fost doar , o "oarecare alta", ciudat ... pentru ca pentru o clipa, m`am simtit mult mai mult de atata.: ). [ Acum , aici , sentimentele si lacrimile mele, nu mai au importanta, n`au avut niciodata, au ramas un vis, pierdut printre primele valuri , ce mi`au atins picioarele, in marea imensa de sentimente cazute, acolo te`ai pierdut si tu, : ) ].






 Aleg melodia pentru versuri,: ), si pentru ca asta e " nu aveam si eu ce face la mare si m.a pus drk sa stau k ea" - regretul lui. : ).