Ma gandesc putin la tine, dar evit, imi fac rau singura. De fapt, azi cand v`ati postat amandoi in fata mea, abia m`am abtinut nu te privesc pe furis. Mi`am aplecat capul, am strans agitata din ochi, incercand sa`mi sterg imaginea voastra impreuna din minte, mi`am inclestat puternic pumnii, si mi`am muscat limba. As fi vrut sa va fac sa dispareti.  Dar am ramas, acolo, si am asteptat sa pleci...
Tu oare nu vezi? Tu oare nu simti cum bate inima mea? Ca eu nu. Cred ca s`a descarcat. De fapt, poate aud fantoma unei batai, si va mai sta aici pentru o vreme.
E ridicol, pentru ca vezi tu, eu inca imi amintesc porecla pe care mi`o dadusesi cand obisnuiam sa vorbim ~ "Hapilici", pentru ca spuneai ca eram fericita si zambeam tot timpul ~, dar acum, pana si de asta ma privezi.
Dar acum ce zici? Ma mai vezi? Mai zambesc? Sau am renuntat? Nu stii , nu?
Acum mi se pare ca toata zambetele pe care le`am  impartit nu mai sunt de ajuns.