Doua ganduri diferite, si totusi rupte din acelasi suflet, privite prin aceasi ochi.

E trecut de unu, lacrimile`mi curg siroaie de mai bine de o ora, si nu ma pot opri. Ochii imi sunt inundati si vad in ceata. Imi tin capul in palme, rezemata de scaun si tastez inconstient, cateva ganduri. Imi vine sa tip de durere, dar glasul meu e mut. E ultimul lucru pentru care as fi plans vreodata, n`as fi crezut ca o sa o fac, si totusi uite, plang ! Din cauza ei, doar a ei, de ciuda, de nervi , de... nu stiu , strang tare din pumni,si urmele unghiilor imi raman imprintate in palma, nu mai rezist. Cum sa ma opun, cum sa ii tin fața, cand nedreptatea asta cretina, imi macina gandurile. Ma roade in interior, pentru ca NU E CORECT ! NU E ! DELOC ! Mai mare tampita ca ea n`am cunoscut in viata mea. Poate ca n`as fi fost in starea asta in alta situatie, dar nu pot sa ma abtin, NU POT !
Stii si azi ti`am simtit lipsa. De fapt, azi mai mult ca oricand, la starea  pe care o am, mi`as fi dorit , sa fii aici, langa mine, sa ma iei in brate, sa ma strangi la pieptul tau, sa`ti simt caldura trupului si bataile inimii, sa`mi spui ca va fi bine. Dar m`am trezit, din visare, si tu nu erai niciunde, sau ba da, erai , dar cu ea. Alte lacrimi adunate, o alta suferinta adaugata, in amalganu de sentimente ce`au navalit afara. Azi durerea si`a pus amprenta pe chipul meu, n`am mai simtit asa de mult. Poate pentru ca`mi dau seama, ca iubesc mai mult un dor, o dorinta, sa fim la fel ca inainte, imi e dor de tine, de cel care erai. iar eu, un copil naiv, ce astepta sa vezi , dragostea ce ti`o poarta, ca te astepta cu bratele deschise, cu ochii umezi, cu speranta ca poate intr`o zi vei vedea. Imi astept sufletul inapoi, cu un zambet chinuit, agatat in coltul gurii, intinzand disperata degetele reci, pentru a te prinde. Am aprins si ars prea multe sperante, suflate lenes in bataia vantului, le`am aparat cand am avut pe cine, dar cand fug si se ascund de mine? Cum sa mai fac sa le prind? Imi scapa preau usor printre degete. Si cat mi`am dorit. Daca ai fi stiut, oare ai fi schimbat ceva?