E o nerusinata.
Pentru ca e cea mai frumoasa.
Nu are aproape nimic.
Dar ii place viata scumpa.

Iar mie imi place ea
.
Si stiu cat ma iubeste.
Stiu ca viseaza sa fie cu mine.
Dar se trezeste in alt pat.

Banii i-au furat inima
.
Minciuna i-a pacatuit sufletul.
Si ma doare durerea ei .
Mai mult decat tradarea.
M-am nascut sa o iubesc chiar daca pleaca...

Femeie care nu apartii nimanui,femeie care esti a tuturor -

Femeie care ucizi.
Femeie care indurerezi.
Femeie care daruiesti si iei inapoi cu cruzime.
Femeie atat de scumpa.
Femeie ingrata -
Stiu ca nu ma vei uita chiar daca pleci.
Eu stiu ca nu ma vei uita chiar daca pleci...

In portofel tin poza celei care m-a tradat.

E cea mai mare avere si rusine a mea - nerusinata.
Imi urmez calea,lumea nu se termina la ea.
Viata asta e mult prea scurta ,te inhata si te inlantuie.

Eu stiu ca banii i-au furat inima
.
Minciuna i-a pacatuit sufletul..
Si ma doare durerea ei
Mai mult decat tradarea.
M-am nascut sa o iubesc chiar daca pleaca...