Dorinte, si iar dorinte...

Si uneori ma intreb cum ar fi sa nu simt nimic? Sa nu`mi pese? Sa fac ce vreau cand vreau.... Sau poate ... sa fiu, ca si “Catwomen” faptura fascinanta,ale carei actiuni se situeaza la limita dintre bine si rau. Ca orice felina, este periculoasa, evaziva si ezitanta, dar domestica… si totusi o femeie o femeie cu puteri nebanuite: viteza, agilitate, intuitie si simturi ultradezvoltate, hmm...
... sau poate filmu ala “Hitman”, uha, un criminalal cu sange rece, fara ezitari, fara frica, sau remuscari cu   o expresie inghetata pe fata, atat de comun si totusi, atat de diferit, cu usurinta de a te integra oriunde, fara sa fii macar banuit, pt adevarata ta identitate, desi nu stiu cum m`as descurca cu “expresia inghetata”:)), si fara “zambete :|”, hell no, asta chiar n`as putea...
... si totusi, o identitate pe care as vrea sa am sansa sa o descopar si sa pot invata ar fi ca Henry Griffin din Unnatural History, cred ca , ca el m`as descurca perfect, ca modul lui de a fi , tipul care sa intre mereu in probleme, cu sau fara voia lui, si mintea isteata pentru ale descurca, in multe privinte, seman cu personaju`, iar in multe, trebuie sa invat, asta e o calatorie pe care cu siguranta as urma`o. 
 Si`apoi, viata uneori e prea banala, tot ce imi doresc , e sa calatoresc, cat mai mult, si in cele mai fascinante locuri, si sa ma pot ocupa, de doua dintre lucrurile care ma intereseaza cel mai mult : Dansul si boxul. Da, boxul, ciudata combinatie, si presupun un sport greu, iar eu nu sunt genul de persoana care renunta usor… Am decis, sa  va impartasesc astea, datorita starii mele de astazi, cu siguranta imbunatatita, si pusa iar pe rele. >:).
P.s : Cand ne-am intalnit timpul s-a oprit in loc.
Din prima clipa am stiut ca iese foc.
Aveai un zambet dulce dulce rau de tot.
Am vrut sa fug dar am stiut ca nu mai pot.  [ Amintiri ].