: ).

Uite`ma din nou aici, astept...
Nici eu nu stiu ce sau pe cine, doar ma trezesc cu sentimentul asta ciudat , pe care n`as putea sa`l descriu, nu inteleg ce e, simt un gol imens in suflet, alunec din nou spre necunoscut cu aceeasi teama familiara de atata vreme, nici cuvintele nu mai au sens. De cateva nopti nu mai am somn.Nu pot adormi si stau amortita in asternuturi, cuminte, privind in gol, pana dau zorile. Nici sa citesc nu mai pot. Pana si asta ma sfasie incet , ceea ce iubeam din carti, nici asta nu mai pot sa o fac. Inainte citeam pana ma usturau ochii, pana dimineata tarziu , cu o dorinta nesatula devoram fiecare rand in parte , pana cand incet,incet ma lua somnul. Acum gandurile mele te cauta , in noapte , fiecare particica din mine tipa dupa atingerea ta, dupa saruturile tale, furate cu atata pofta , bataile inimii tot pe a ta prezenta o cauta, cum fac sa te uit ? M`ai invatat sa iubesc, cu fiecare cuvant in parte, sa am incredere in mine, in tine, in noi, dar nu m-ai invatat cum e fara tine, si acum cum  ii explic inimii mele...ca tu ai plecat ?
Nerabdarea asta de a ...  [ opresc aici, un singur gand imi sta in minte, dar n`as putea sa`l scriu,e singurul lucru pe care nu o sa `l stii ], imi roade sufletul...ca un soarec de ala disperat de cascaval, dar ... se spune ca niciodata nu e prea tarziu, nu e prea tarziu sa fie prea devreme, si nici prea devreme sa fie pentru totdeauna , timpul e ca un cub [ sau cel putin eu asa il privesc ] ...
... pe care`incerci sa`l invarti pe toate partile, sa`i patrunzi secretele , sa`i rezolvi misterul, iar rabdarea iti piere cu fiecare piedica, pentru c`ai trecut deja prin multe, si norocul nu`ti mai surade, si totusi parca nu ai vrea sa renunti, dar el ... se misca`n ritmul lui, indiferent de cat incerci sa`l grabesti.


P.S:
 
Suna-ma nu conteaza ora, eu voi fi aici.
Intre cei 4 pereti ai camerei mele.
E important cel putin, sa iti spun ca lipsa ta ma doare.
Si nu sti cat …

Vino si macar vorbeste-mi.
Pentru ca fiecare ora e un atac de singuratate …
E prea plictisitor sa nu fiu alaturi de tine.

Vino pt ca sufletul meu nu vrea sa te lase aici.
Ca minutele ma sufoca ..aici totul e gri.
Iar in jurul meu totul e frica si disperare.

Vino ca niciodata nu mi-am imaginat cum e sa fiu singura.
Ca nu e deloc usor cand te doboara.
Ca nu stiu ce sa fac..de aici nu ramane absolut nimic.

Nu m-ai invatat cum e fara tine.
Si ce ii spun inimii mele...
Daca tu ai plecat ,eu am pierdut totul.
De unde sa incep daca totul s-a sfarsit ?

Nu m-ai invatat cum e fara tine.
Cum sa uit daca niciodata nu am invatat ?

Suna si inapoiaza-mi tot ce a fost o data.
Aceasta nebunie de a te vedea a devenit obsesie.
Cand ma invadeaza zilele astea triste.

Imi amintesc mereu, viata mea
Cat te iubesc…
Vino,caci corpului meu ii e dor de tine.

Simturile mele sunt scăpate de sub control.
E prea plictistor sa nu te simt cu mine.
Vino... am nevoie de tine.  [ Th. - N.M.E ].