Despre mine...

Pai nu e prea mult de zis. Am si eu povestea mea ca toata lumea.  Persoana care incearca sa-si croiasca un drum in viata, cea care incearca sa-i dea vietii rost.Bla-bla-bla [ stiti deja povestea ]. Sunt  persoana care zambeste, oriunde, oricand, o fire optimista. [ sau poate nu, dar macar incerc. :)) ]. Sunt persoana  pe care te poti baza ca isi duce treaba la bun sfarsit, dar care se lasa in continuu dezamagit de cei din jurul lui, ca asa-i filmu’. Ca nu-s toti ca mine si nu ma mai invat minte odata.Ofera sanse cu nemiluita, pentru ca asa am invatat ca e bine, dar si persoana care atunci cand stie ca sansele sunt gata, pune punct. Nu a fost moment in care sa nu cad si sa nu ma ridic - doar stiti cum se spune ... "cazi de 7, te ridici de 8..." - , singura sau alaturi de prieteni , iar cand zic prieteni, nu ma refer la persoanele care cu prima ocazie, te barfesc pe la spate, ci de cei care iti sunt alaturi oricand, ai nevoie, oricat de incapatanat ai fi in privinta deciziilor pe care le iei, chiar si atunci cand le vorbesti urat sau nu ai incredere in ei. Am invatat ca viata`i prea scurta, ca sa o traiesc dupa reguli, asa ca, pe moment  pur si simplu o sa ma rezum strict la "eu", oricat de complicat ar fi asta.